A A A K K K
для людей з порушеннями зору
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
"ВІННИЦЬКИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ЛІЦЕЙ №1
ІМЕНІ М.І. ПИРОГОВА"
Знання мов - це пізнання світу!

НАКАЗ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ САМООЦІНЮВАННЯ ЗА 2021-2022 н.р.

Дата: 11.06.2022 20:11
Кількість переглядів: 143

ДО ВМР

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«ВІННИЦЬКИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ЛІЦЕЙ №1ІМЕНІ М.І. ПИРОГОВА»

(КЗ «ВГЛ №1 ІМ. М.І. ПИРОГОВА»)

 

Код ЄДРПОУ 26235539

 

НАКАЗ

 

10.06.2022

м. Вінниця

№_____

 

Про результати самооцінювання

якості освітньої діяльності та

якості освіти ліцею за 2021/2022 н.р.

 

Відповідно до діючих нормативно – правових документів щодо організації моніторингових досліджень,  Положення  про внутрішню систему забезпечення якості освіти схваленому рішенням педагогічної ради (протокол №1 від 09.01.2020 року) і затвердженого наказом №14 від 14.01.2020 р., з метою підвищення якості  освітнього процесу, оцінювання  його результативності, визначення ефективності управлінських рішень, вивчення умов, що впливають на результативність діяльності закладу були проведені моніторингові дослідження усіх напрямів освітньої діяльності (за результатами аналізу інформації, отриманої під час спостереження за освітнім середовищем закладу, опитування учасників освітнього процесу та вивчення документації).

Результати моніторингу  та анкетування за рівнями оцінювання узагальнено в таблицях:

  • Таблиця результатів

самооцінювання освітніх і управлінських процесів та

внутрішньої системи забезпечення освіти

 

Напрямок

 оцінювання

 

Вимоги

 

Рівні

 оцінювання

  1. Освітнє середовище закладу освіти
    1. Забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці

Високий

    1. Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації

Достатній

    1. Формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору

Достатній

2. Система оцінювання  здобувачів освіти

2.1.Наявність відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень

Достатній

2.2. Застосування внутрішнього моніторингу, що передбачає систематичне відстеження та коригування результатів навчання кожного здобувача освіти

Достатній

2.3. Спрямованість системи оцінювання на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання

Достатній

3. Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти

3.1. Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти

Достатній

3.2. Постійне підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників

Достатній

3.3. Налагодження співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками закладу освіти

Достатній

3.4. Організація педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності

Достатній

4. Управлінські процеси закладу освіти

4.1. Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей і завдань

Достатній

4.2. Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм

Достатній

4.3. Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників

Достатній

4.4. Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою

Достатній

4.5. Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності

Достатній

 

  • загальнена таблиця результатів самооцінювання
    освітніх і управлінських процесів  та

внутрішньої системи забезпечення якості освіти

Напрями

оцінювання

Результати

оцінювання

  1. Освітнє середовище закладу освіти

Достатній

  1. Система оцінювання здобувачів освіти

Достатній

  1. Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти

Достатній

  1. Управлінські процеси закладу освіти

Достатній

 

Питання, що потребують вирішенням та удосконалення:

  1. Необхідність капітального ремонту приміщення шкільних майстерень;
  2. Оснащення шкільних кабінетів інтерактивними засобами навчання;
  3. Оновлення бази кабінетів  природничого циклу;
  4. Проведення  глибокого  аналізу  педагогами  результатів моніторингових досліджень;
  5. Впровадження більш гнучкої системи мотивації учнів до вивчення та засвоєння  навчального матеріалу;
  6. Активізація  роботи з батьками щодо формування у родинах  відповідального ставлення до навчання учнів, посилення батьківської відповідальності за  створення умов та контроль за навчанням учнів;
  7. Великої уваги потребує впровадження  самооцінювання на уроках;
  8.  Забезпечення якісної  підготовки та проведення моніторингових досліджень  та висвітлення їх результатів на шкільному сайті;
  9.  До написання річного плану та організації моніторингових досліджень залучати всіх учасників освітнього процесу;
  10.  Активніше шукати позабюджетні джерела фінансування;
  11.  Недостатня спортивна матеріально-технічна база;
  12.  Посилення контролю за організацією освітнього процесу.

З метою вдосконалення діяльності закладу освіти,

НАКАЗУЮ:

  1. Адміністрації закладу:
    1. У 2022-2023 навчальному році сприяти роботі  методичної служби  закладу по удосконаленню професійної майстерності педагогів;

1.2. Створити інформаційно-ресурсний центр щодо питань координації та надання адресної консультативно-мето­дичної, практичної допомоги новопризначеним учителям і молодим спеціалістам та включати їх до розробки документів, які регламентують діяльність закладу освіти;

1.3. Систематично вивчати професійні потреби молодих спеціалістів та новоприбулих вчителів, проводити діагностику їх професійної компетентності;

1.4. Забезпечити якісний організаційно-методичний супровід поетапного впровадження нових Державних стандартів  базової  і повної загальної середньої освіти щодо організації освітнього простору НУШ, реалізації навчально-педагогічного проекту «Інтелект України» та Стратегії розвитку закладу на 2021-2025 роки;

1.5. Забезпечити своєчасне проходження курсової перепідготовки педагогами закладу та сприяти формуванню позитивної мотивації педагогічних працівників до самостійного вибору форм і змісту неперервної освіти, а також побудові індивідуальних освітніх траєкторій фахового зростання відповідно до їх  запитів і рівня професійної підготовки;

1.6.  З метою підвищення позитивного іміджу ліцею та забезпечення професійного зростання педагогічних працівників, на сайті закладу  розміщувати розробки та освітні ресурси створені педагогами закладу;

1.7.   Вжити заходів щодо:

  • Здійснення стратегічного та поточного планування роботи закладу з урахуванням результатів щорічного самооцінювання освітніх і управлінських процесів та за участі учасників освітнього процесу;
  • Створення інформаційно-освітнього середовища професійного розвитку педагогів різними засобами, зокрема й із використанням хмарних технологій, соціальних мереж.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено