A A A K K K
для людей з порушеннями зору
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
"ВІННИЦЬКИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ЛІЦЕЙ №1
ІМЕНІ М.І. ПИРОГОВА"
Знання мов - це пізнання світу!

ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ВІННИЦЬКИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ЛІЦЕЙ № 1 ІМЕНІ М.І.ПИРОГОВА»

 

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Інформація про замовника:

Найменування – КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ВІННИЦЬКИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ЛІЦЕЙ № 1 ІМЕНІ М.І.ПИРОГОВА».

Місцезнаходження замовника –  Україна, 21018 Вінницька область, Вінницький район, м. Вінниця вул. Малиновського, 7

Ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань – 26176245

Категорія: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): код ДК 021:2015 –  72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з обслуговування програмного забезпечення «АС-Комплекс»)

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: відкриті торги з особливостями,
UA-2023-05-29-012568-a

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

9000,00 грн. (Дев’ять тисяч 00 гривень 00 копійок).

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020  № 275 із змінами.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Термін надання послуг: з дати укладання договору по 31 грудня 2023р.

Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням реальних потреб замовника та оптимального співвідношення ціни та якості.

Враховуючи зазначене, замовник прийняв рішення стосовно застосування таких технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.

У місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз  «або еквівалент».

У місцях, де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином, вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».

 

Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду послуг — замовник здійснює закупівлю даного виду послуг, оскільки вони за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають потребам та вимогам замовника.

 

Предметом сервісного обслуговування ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ (далі – ПЗ) є підтримання працездатності усіх його компонентів, а саме:

  1. Модифікація (доопрацювання) програмного модуля з метою забезпечення його відповідності актуальному законодавству України, з подальшим обов'язковим інформуванням про це Замовника.
  2. Консультація телефоном з будь-яких питань відносно програмного забезпечення.
  3. Перевірка та відновлення пошкоджених робочих баз даних Замовника згідно відповідних звернень, за умови технічної можливості.
  4. Надання методичних матеріалів, що стосуються роботи з ПЗ, якщо такі є в наявності

 

Виконавець повинен надати ПОСЛУГИ, якість яких відповідає чинним нормативним документам, встановленій формі та замовленню Замовника.

 

Послуги повинні бути якісними та надаватися відповідно всім технічним та іншим нормам, стандартам, правилам та вимогам, встановленими  діючим  Законодавством України до відповідного виду послуг.

 

Виконання замовлень на сервісне обслуговування здійснюється у такому порядку:

  1. Усі замовлення на сервісне обслуговування реєструються у загальній базі даних відділу обслуговування клієнтів по факту звернення телефоном, Internet зв'язком, поштою чи особисто протягом дня звернення.
  2. Реєстрація та виконання замовлень ведуться згідно встановленого внутрішнього розпорядку та робочого графіку Виконавця.
  3. Строки виконання замовлень, не пов’язаних з модифікацією ПЗ, можуть бути перенесені в зв'язку з завантаженістю усього обслуговуючого персоналу або інших поважних причин не більше, ніж на 2 дні після дня реєстрації замовлення з обов'язковим повідомленням про це Замовника.
  4. Термін виконання робіт з відновлення пошкоджених баз даних ПЗ не повинен перевищувати 24 (двадцяти чотирьох) годин з моменту звернення Замовника.
  5. У разі виявлення Замовником у ПЗ помилок, невідповідності полів та/або згенерованих файлів чинному законодавству України, Виконавець зобов’язаний усунути дані дефекти ПЗ у термін що має бути узгоджений з автором, після чого Виконавець перевіряє працездатність ПЗ та повідомляє Замовника про усунення таких дефектів.

У зв'язку з можливими недоліками, сторони складають двосторонній Акт з переліком недоліків та cтpoкiв їх усунення. Пред’явлені недоліки мають бути ycyнeнi Виконавцем за власний рахунок у строк, вказаний в Aктi з переліком недоліків.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено