A A A K K K
для людей з порушеннями зору
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
"ВІННИЦЬКИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ЛІЦЕЙ №1
ІМЕНІ М.І. ПИРОГОВА"
Знання мов - це пізнання світу!

Про підсумки антибулінгової діяльності за І семестр 2024-2025 н.р.

Дата: 17.04.2025 12:05
Кількість переглядів: 4

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«ВІННИЦЬКИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ЛІЦЕЙ 1 ІМЕНІ М.І. ПИРОГОВА»

(КЗ «ВГЛ 1 ІМ. М.І. ПИРОГОВА»)

 

Код ЄДРПОУ 26235539

 

НАКАЗ

 

 30.12.2024

м. Вінниця

№_____

 

Про підсумки  антибулінгової

діяльності  за І семестр 2024-2025 н. р.

 

З метою створення безпечного освітнього середовища, попередження випадків булінгу (цькування) серед учнів, формування в здобувачів освіти навичок мирного вирішення конфліктів, толерантного ставлення один до одного, у ліцеї протягом І семестру 2024-2025 навчального року проводилася відповідна профілактична робота.

Відповідно до плану заходів щодо запобігання та протидії булінгу в ліцеї були проведені: анкетування серед учнів, батьків і педагогів щодо виявлення ознак булінгу; тематичні класні години, зустрічі з працівниками ювенальної превенції; просвітницька робота з батьками та педагогами щодо ознак, причин і наслідків булінгу;розповсюдження інформаційних матеріалів (пам’ятки, буклети, постери);робота психологічної служби з індивідуального консультування учнів та батьків.

Протягом І семестру звернень щодо випадків булінгу зафіксовано 1 випадок, який був розглянутий Комісією з розгляду випадків булінгу відповідно до чинного законодавства.

З метою подальшого удосконалення роботи щодо запобігання та протидії булінгу в ліцеї, виходячи з вищевикладеного,

 

НАКАЗУЮ:

 

  1. Визнати задовільною роботу педагогічного колективу з профілактики булінгу в І семестрі 2024-2025 н.р.
  2. Заступнику директора з виховної роботи, Коваль О.В.:
    1. Продовжити реалізацію заходів у межах «Плану дій із запобігання булінгу на 2024-2025 н.р.»;
    2. Провести додаткові заходи з формування навичок медіації та ненасильницької комунікації серед учнів 5-11 класів;

3.     Практичному психологу закладу Нікітінській О.А.

3.1.         Посилити індивідуальну роботу з учнями «групи ризику»;

3.2.         Організувати тренінгові заняття для учнів щодо запобігання агресивній поведінці.

4. Класним керівникам 5-11 класів:

4.1 Продовжити проведення профілактичних заходів у класних колективах;

(Протягом  II семестру  2024-2025 н.р.)

4.2 Інформувати адміністрацію ліцею про будь-які випадки проявів булінгу.

       (Протягом  II семестру   2024- 2025 р)

5.     Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з виховної роботи Коваль О.В.

 

 

Директор закладу                                                                  Віта СКИБА

 

 

З наказом ознайомлена:

 

___________  Ольга  НІКІТІНСЬКА

____.____.2025

___________ 

____.____.2025

 

Коваль Ольга 67 23 83

                                                                                  

 

 

 

 

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

ПРО ПІДСУМКИ АНТИБУЛІНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА І СЕМЕСТР 2024–2025 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

1. Загальні відомості

У І семестрі 2024–2025 н.р. проводилася цілеспрямована профілактична робота, спрямована на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) серед учасників освітнього процесу. Основною метою стало формування безпечного освітнього середовища, виховання культури ненасильницької поведінки, взаємоповаги та толерантності.

2. Організація роботи

У межах антибулінгової діяльності було здійснено такі заходи:

- Проведено анкетування учнів 5–11 класів, батьків та педагогів щодо наявності проявів булінгу, рівня поінформованості та безпеки в ліцеї.

- Організовано та проведено тематичні виховні години, тренінги, бесіди, перегляди відеоматеріалів на теми: «Стоп булінг», «Життя без насильства», «Як розпізнати булінг?», «Кібербулінг: як захистити себе».

- Психологом закладу проведено профілактичні консультації, групові заняття з розвитку емоційного інтелекту, комунікативних навичок, вирішення конфліктів мирним шляхом.

- Оновлено інформаційні стенди, створено буклети та пам’ятки для батьків і учнів.

- Працювала шкільна комісія з протидії булінгу; випадки порушень були оперативно розглянуті.

3. Виявлені результати

- В результаті анкетування встановлено, що 87% учнів вважають освітнє середовище ліцею безпечним; 8% зазначили, що стали свідками окремих проявів цькування; 5% – можливо стикались із булінгом особисто.

- Було офіційно зафіксовано 1 випадок підозри на булінг в 6-А класі ( Пальченко Д.М.) , який було розглянуто адміністрацією закладу, проведено індивідуальну роботу з учасниками ситуації.

- Підвищено рівень обізнаності серед учасників освітнього процесу щодо поняття булінгу, механізмів протидії, алгоритму дій у разі виявлення фактів цькування.

4. Висновки та рекомендації

- Протягом І семестру на основі аналізу анкетування у грудні-січні 2024-2025 н.р.  спостерігається позитивна динаміка у формуванні безпечного освітнього середовища.

- Необхідно й надалі системно проводити просвітницько-профілактичну роботу, залучати батьківську громадськість.

- Рекомендується активізувати учнівське самоврядування для ініціатив у сфері протидії булінгу.

- Забезпечити постійний психологічний супровід, зокрема для учнів «групи ризику».

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено