A A A K K K
для людей з порушеннями зору
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
"ВІННИЦЬКИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ЛІЦЕЙ №1
ІМЕНІ М.І. ПИРОГОВА"
Знання мов - це пізнання світу!

Комп’ютерне обладнання (3D принтер разом з витратними матеріалами на навчальний рік)

Дата: 06.12.2024 15:53
Кількість переглядів: 7

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ВІННИЦЬКИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ЛІЦЕЙ № 1 ІМЕНІ М.І.ПИРОГОВА»

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Інформація про замовника:

Найменування – КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ВІННИЦЬКИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ЛІЦЕЙ № 1 ІМЕНІ М.І.ПИРОГОВА».

Місцезнаходження замовника –  21018, Україна, Вінницька область, Вінницький район, м. Вінниця, вул. Малиновського, 7

 

Ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань – 26235539

Категорія: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): код ДК 021:2015 -  30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (3D принтер разом з витратними матеріалами на навчальний рік).

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: відкриті торги з особливостями,
UA-2024-12-05-021025-a.

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

94700,00 грн. (Дев’яносто чотири тисячі сімсот гривень 00 копійок).

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020  № 275 із змінами.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Термін поставки товару: з дати укладання договору по 24 грудня 2024р.

Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням реальних потреб замовника та оптимального співвідношення ціни та якості.

Враховуючи зазначене, замовник прийняв рішення стосовно застосування таких технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

У місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз  «або еквівалент».

 У місцях, де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товаром, що закуповується, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином, вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».

В якості еквіваленту (аналогу) слід розуміти продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату. При цьому якість та технічні характеристики запропонованого еквівалента товару мають відповідати якості та технічним характеристикам, що заявлена в технічній специфікації.

Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару зумовлена тим, що  за своїми якісними та технічними характеристиками зазначений в специфікації товар найбільше відповідає потребам та вимогам Замовника. 

 

  1. Детальний опис предмета закупівлі:

Назва предмета закупівлі:

код ДК 021:2015 -  30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (3D принтер разом з витратними матеріалами на навчальний рік)

Код ДК 021:2015:

30230000-0 - Комп’ютерне обладнання

Назва товару номенклатурної позиції предмета закупівлі:

3D принтер разом з витратними матеріалами на навчальний рік

Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі:

 

30232100-5 - Принтери та плотери

Кількість поставки товару:

1 комплект

Місце поставки товару:

21018, Україна, Вінницька область, Вінницький район, м. Вінниця, вул. Малиновського, 7

Строк поставки товару

до 24 грудня 2024 року

 

2.Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:

№ з/п

Назва обладнання

Характеристики

К-ть, компл.

1

3D принтер разом з витратними матеріалами на навчальний рік

Тип продукту: 3D-принтер

Область друку (Д×Ш×В): не менше 256 × 256 × 256 мм³

Максимальна температура екструдера: 300 ℃

Кількість екструдерів: 1

Витратний матеріал: пластикова нитка діаметром 1,75 мм

Максимальна температура столу: 100 ℃ (при 220 В), 120 ℃ (при 110 В)

Максимальна швидкість друку: 500 мм/с

Максимальне прискорення розвороту: 20 м/с²

Сопло: 1 шт. в комплекті, діаметром 0.4 мм.

Матеріал для друку:

ABS-пластик

ASA-пластик

PC-пластик

PET-пластик

PETG-пластик

PLA-пластик

PVA-пластик

TPU-пластик

Технологія друку: метод послідовного наплавлення (FDM)

Інтерфейси: Wi-Fi

Програмне забезпечення: Bambu Studio, сумісність з іншими популярними слайсерами (наприклад PrusaSlicer, Cura).

Комплектація:

Автоматична подача і зміна філамента (AMS).

Витратні матеріали для 3D-друку: 2 котушки не менше 1  кг.

Гарантія не менше 12 місяців

1

 

3. Вимоги щодо якості предмет закупівлі:

3.1.Товар повинен бути новим (таким, що не був у використанні).

3.2. Всі основні  компоненти  товару повинні бути оригінальними, заміна компонентів на не неоригінальні забороняється.

3.3 Товар повинен мати упаковку, яка передбачена його виробником.

3.4. Усі витратні матеріали мають бути доступними для придбання в Україні.

3.5. Транспортні послуги та інші витрати (пакування, тощо) повинні здійснюватися за рахунок Учасника, про що надається гарантійний лист в складі тендерної пропозиції.

3.6. Доставку, монтаж введення в експлуатацію  обладнання здійснює Учасник (про що надається гарантійний лист у складі тендерної пропозиції).

3.7. Товар повинен передаватися Замовнику в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення.

3.8. При передачі товару він перевіряється на справність та відповідність передбаченим в тендерній документації вимогам, зокрема якісним характеристикам, що робиться в присутності представників учасника-переможця торгів та представника Замовника. Передача товару оформлюється видатковою накладною.

3.9. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості, несе Учасник.

3.10. Ризики, пов’язані з доставкою Товару Замовнику за даним договором, несе Учасник до моменту здійснення фактичної передачі Товару Замовнику згідно видаткових накладних та іншої супроводжуваної документації.

3.11. В комплекті з товаром подається: паспорт, інструкція по експлуатації Товару, що складена або переведена на українську мову, гарантійний талон, документи якості (відповідності) Товару.

3.12. Інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника, підтвердити шляхом надання під час проведення процедури (повинні бути завантажені в електронну систему до кінцевого строку подання тендерних пропозицій) закупівлі сканованих копій наступних документів:

- порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого товару технічним вимогам Замовника). 

- копію сертифікату та/або декларації відповідності на 3D принтер (сертифікат має бути виданий уповноваженим на те органом з оцінки відповідності).

- гарантійний лист про надання гарантії на Товар строком не менше 12 місяців, якісне  гарантійне та післягарантійне обслуговування.

3.13. Запропонований товар повинен відповідати показникам та вимогам якості, безпечності, екологічності, упаковки, маркування, транспортування, приймання, зберігання та іншим показникам і вимогам, які встановлюються законодавством, діючими стандартами, технічними та іншими умовами до цього виду товару, зокрема, але не виключно щодо його споживчих властивостей,  а також відповідність Товару наказу Міністерства освіти і науки України, зокрема, але не виключно:

₋           від 29.04.2020  №574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій»,

  • Постанові КМУ від 5 липня 2024 р. № 796 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2024 році»

чи будь-яких нормативних актів, прийнятих на їхню заміну.

У разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника, відсутні вищевказані документи, що підтверджують якість товару або Учасник не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, Пропозиція відхиляється.

Завірення документів печаткою необхідне лише у разі, якщо учасник використовує печатку у своїй господарській діяльності, якщо Учасник не використовує печатку то у такому разі надається довідка в довільній формі про ведення господарської діяльності без печатки.

У випадку, якщо учасником буде зазначено назву товару, яка буде містити словосполучення «або еквівалент» (наприклад, автомобіль Renault Duster, або еквівалент), тендерна пропозиція такого учасника вважається як така, що не відповідає умовам технічної специфікації».

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено