A A A K K K
для людей з порушеннями зору
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
"ВІННИЦЬКИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ЛІЦЕЙ №1
ІМЕНІ М.І. ПИРОГОВА"
Знання мов - це пізнання світу!

Наказ про організацію і ведення Цивільного Захисту у 2023-2024 н. р.

Дата: 23.09.2023 23:53
Кількість переглядів: 581

Фото без опису

ДО ВМР

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«ВІННИЦЬКИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ЛІЦЕЙ №1ІМЕНІ М.І. ПИРОГОВА»

(КЗ «ВГЛ №1 ІМ. М.І. ПИРОГОВА»)

 

Код ЄДРПОУ 26235539

 

НАКАЗ

 

01.09.2023 м. Вінниця №_____

 

Про організацію і ведення

Цивільного Захисту

у 2023-2024 н. р.

 

Відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України, Постанови Кабінету Міністрів України від 09.01.2014р. №11 «Про затвердження Положення про єдину державну систему цивільного захисту», з метою організації попередження і реагування на надзвичайні ситуації воєнного, техногенного та природного характеру на 2023-2024  навчальний рік

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Обов՚язки начальника цивільного захисту  ліцею покласти на директора закладу Скибу В.А.

2. Призначити посадовою особою з питань цивільного захисту ліцею та покласти обов՚язки щодо організації та ведення цивільного захисту на заступника директора з навчально-виховної роботи Дудника О.Л.

3. Затвердити:

 «Схему оповіщення підпорядкованих працівників, першочергово залучених на випадок виникнення НС воєнного, техногенного чи природного характеру». (Додаток).

 Положення про комісію з НС;

 Положення про спеціалізовану ланку охорони громадського порядку;

 Положення про спеціалізовану протипожежну ланку;

 Положення про спеціалізовану ланку зв’язку та оповіщення;

 Положення про спеціалізовану медичну ланку;

 

4. Для координації заходів цивільного заходу створити комісію з питань надзвичайних ситуацій у складі:

                        Голова комісії –    Дудник О.Л.- заступник директора з НВР;

                        Члени комісії -      Шмигун Г.В. - заступник директора з НВР;

                                Пясецька Л.В. – заступник директора з ВР;

Секретар комісії – Гуменюк  Н.І. – діловод закладу.

5. Для завчасного планування і організованого проведення заходів з евакуації працівників підприємства при загрозі чи виникненні надзвичайних ситуацій створити евакуаційну комісію у складі, що додається.

                        Голова комісії –    Воронецька В.В. - заступник директора з НВР;

                        Члени комісії -      Васильєва О.Д. – заступник директора з ГР;

                                                        Савченков  М.Г. – техпрацівник;

                                                        Ладан С.П. – вчитель технологій;

                        Секретар комісії - Юракова Н.А. – секретар закладу.

У своїй роботі комісії керуватись «Положенням про порядок проведення евакуації населення у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру», та «Положенням про комісію з питань евакуації міста».

6. Головам комісій до 29.09.2023 р. розробити і подати мені на затвердження Положення про комісії, функціональні обов’язки її членів та план роботи на поточний рік.

7. Основний пункт управління при виникненні надзвичайних ситуацій визначити в приймальні № 210, запасний пункт управління обладнати в кабінеті 218. 

8. Для проведення аварійно-рятувальних робіт залучати наявних працівників закладу:

 вчителів, які безпосередньо перебувають у класах з дітьми;

 технічних працівників;

 відповідальних: за електробезпеку – Васильєву О.Д.;

за пожежну безпеку та ОП – Файчук А.В.;

медичного працівника – Кушніренко В.М.

Крім того для проведення:

 рятувальних робіт – Коваленка О.К. – старший, вчитель трудового навчання, Ладана С.П., - вчитель трудового навчання, Мотричука В.М. - вчитель фізичної культури, Клейманов В.О. – вчитель інформатики

 

Схема оповіщення залучених осіб

Коваленко О.К.(старший) – 067 137 85 95

Ладан С.П.

067 687 13 14 Мотричук В.М

063 972 17 52 Клєйманов В.О.

096 998 51 24

 

 

 протипожежних заходів – Савченкова М.Г. – старший техпрацівник; Любуню В.В. – вчителя суспільних наук; Крущука С.А., Сівака Г.С. – сторожів

 

Схема оповіщення залучених осіб

Савченков М.Г. (старший) – 097 875 38 50

Любуня В.В.

096 352 21 79 Крущук С.А.

096 316 88 64 Сівак Г.С.

097 066 65 82

 забезпечення охорони громадського порядку - Мамчура М.М. – старший, вчитель фізичної культури, Нечипорука В.К. - вчитель іноземних мов, Пасічник Л.Р. - чергова, Прибельська М.В. - чергова

 

Схема оповіщення залучених осіб

Мамчур М.М. (старший) – 093 720 78 58

Нечипорук В.К.

063 180 39 76 Пасічник Л.Р.

067 586 27 22 Прибельська М.В.

063 460 00 19

 медико – санітарних заходів – Берегелю Г.С. – старша, вчитель основ  здоровя, Коваль О.В. – вчителя географії та захисту України, Власову О.Є, Овчаренко Н.П., Острадчук О.А. – вчителів біології

 

Схема оповіщення залучених осіб

Берегеля Г.С. (старша) – 067 980 14 28

Коваль О.В.

097 166 05 38 Власова О.Є.

097 238 69 75 Овчаренко Н.П.

067 591 94 89 Острадчук О.А.

097 430 43 43

Всім залученим працівникам при організації роботи орієнтуватись на затверджені положення відповідно до напрямку залучення.

9. Підготовку працівників закладу з питань цивільного захисту проводити у складі навчальних груп працівників за 10-годинною програмою загальної підготовки.

за окремим графіком з січня 2024 року

10. Для організованого і оперативного проведення заходів при загрозі і виникненні надзвичайних ситуацій у закладі та на території поновити при потребі наявний «План  реагування на надзвичайні ситуації».

до 29.09.2023

 відп.: Дудник О.Л.

11. Для безпосереднього управління аварійно-рятувальними та іншими невідкладними роботами під час виникнення будь-якої надзвичайної ситуації призначити керівником робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації Дудника О.Л., який приймає рішення про утворення штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та визначає його склад.

12. Для забезпечення оперативного управління заходами цивільного захисту в повсякденній діяльності, своєчасного оповіщення органів управління і сил ЦЗ ліцею, а також тих, що будуть задіяні по плану взаємодії, про загрозу чи виникнення НС, створити позаштатну диспетчерську службу на базі приймальні закладу (каб.210) у складі діловода закладу Гуменюк Н.І., секретаря закладу Юракової Н.А. та вчителя інформатики Звєрової Т.І.

 

Схема оповіщення залучених осіб

Гуменюк Н.І. – 067 580 40 84

Юракова Н.А.

067 602 16 65 Звєрова Т.І.

068 936 78 18

13. Адміністрації ліцею щорічно забезпечити виділення фінансового ресурсу з бюджету закладу  та залучати позабюджетні кошти (при їх наявності)  для створення резерву матеріальних засобів для ліквідації надзвичайних ситуацій згідно затвердженої номенклатури та матеріально-технічного забезпечення дій органів управління та сил цивільного захисту закладу .

14. Наказ довести до працівників ліцею в частині, що їх стосується під розпис.

15. Контроль за виконанням цього наказу покласти на  Дудника О.Л.

 

Директор закладу Віта  СКИБА

 

З наказом ознайомлені :

___________ Ганна ШМИГУН __________ Людмила ПЯСЕЦЬКА

___________ Валентина ВОРОНЕЦЬКА __________ Алла ФАЙЧУК

___________ Ольга ВАСИЛЬЄВА __________ Наталія ГУМЕНЮК

___________ Наталія ЮРАКОВА __________ Сергій КРУЩУК

___________ Олег КОВАЛЕНКО __________ Людмила ПАСІЧНИК

___________ Сергій ЛАДАН __________ Віктор МОТРИЧУК

___________ Максим МАМЧУР __________ Вадим ЛЮБУНЯ

___________ Вадим НЕЧИПОРУК __________ Галина БЕРЕГЕЛЯ

___________ Ольга КОВАЛЬ __________ Наталя ОВЧАРЕНКО

___________ Ольга ВЛАСОВА __________ Оксана ОСТРАДЧУК

___________ Тетяна ЗВЄРОВА __________ Михайло Савченков

___________ Геннадій СІВАК __________ Владислав КЛЄЙМАНОВ 

___________ Майя ПРИБЕЛЬСЬКА __________ Вероніка КУШНІРЕНКО 

 

 

 

 

 

Дудник Олег 67 29 83

Додаток

до наказу КЗ «ВГЛ № 1

ІМ. М.І. ПИРОГОВА»

01.09.2023 № ______

 

 

СХЕМА

оповіщення підпорядкованих працівників, першочергово залучених на випадок виникнення НС воєнного, техногенного чи природного характеру.

 

I. Реагування на:

1. Інформацію, отриману через засоби масової інформації.

2. Інформацію, отриману з Департаменту освіти.

3. Обставини (бойові дії, масові заворушення, терористичні акти, НС техногенного чи природного характеру).

II. Оповіщення проводиться за схемою:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III. Після отримання оповіщення, збір залучених працівників на вказаний час відбуватиметься у вестибюлі (біля чергового) або у дворі закладу біля майстерень (по обставинах).

У разі відсутності мобільного зв’язку та наявності ознак НС працівники (по схемі оповіщення) самостійно прибувають на місце збору.

IV. Подальші дії відповідно до Плану реагування на надзвичайні ситуації, та в залежності від обставин…

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено