A A A K K K
для людей з порушеннями зору
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
"ВІННИЦЬКИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ЛІЦЕЙ №1
ІМЕНІ М.І. ПИРОГОВА"
Знання мов - це пізнання світу!

ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ВІННИЦЬКИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ЛІЦЕЙ № 1 ІМЕНІ М.І.ПИРОГОВА»

 

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Інформація про замовника:

Найменування – КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ВІННИЦЬКИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ЛІЦЕЙ № 1 ІМЕНІ М.І.ПИРОГОВА».

Місцезнаходження замовника –  Україна, 21018 Вінницька область, Вінницький район, м. Вінниця вул. Малиновського, 7

Ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань – 26235539

Категорія: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): код ДК 021:2015 - 72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з поставки пакетів оновлення (компонентів) програмного комплексу “ІС-ПРО” ("IS-pro") засобами онлайн-сервісу (генерація реєстраційного ключа))

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: відкриті торги з особливостями,
UA-2023-10-06-010546-a.

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

7800,00 грн. (Сім тисяч вісімсот гривень 00 копійок).

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020  № 275 із змінами.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Термін надання послуг: з дати укладання договору по 31 грудня 2023р.

Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням реальних потреб замовника та оптимального співвідношення ціни та якості.

Враховуючи зазначене, замовник прийняв рішення стосовно застосування таких технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Найменування

К-сть, послуг

Період надання послуги

Послуги з поставки пакетів оновлення (компонентів) програмного комплексу “ІС-ПРО” ("IS-pro") засобами онлайн-сервісу (генерація реєстраційного ключа)

1

до 31 грудня 2023 р.

 

Послуги повинні включати:

  1. 1.  Поставки пакетів оновлення (компонентів) Програмного комплексу “ІС-ПРО” ("IS-pro"), надалі СИСТЕМА,  засобами онлайн-сервісу (генерація реєстраційного ключа) у складі модуля “Облік зарплати (до 200 особових рахунків).
  2. Генерація файлу, що надає можливість використовувати СИСТЕМУ відповідно до її функціонального призначення з доступними функціями друку та експорту даних із СИСТЕМИ, надалі Реєстраційний ключ, на період 12 місяців від терміну закінчення поперенього реєстраційного ключа.
  1. Системний супровід на період терміну дії Реєстраційного ключа:
    1. Підключення до «Системи підтримки клієнтів» Виконавця.
    2. Надання коротких консультацій  щодо експлуатації СИСТЕМИ, які не потребують підключення до СИСТЕМИ чи аналізу даних СИСТЕМИ ЗАМОВНИКА, з використанням телефону “гарячої лінії”, або  інтернет сторінки ВИКОНАВЦЯ,  у т.ч. з питань:
      1. встановлення пакетів оновлень;
      2. формування файлів-запитів на перегенерацію реєстраційного ключа та його активація;
      3. консультування користувачів адміністраторів системи з приводу створення резервних копій системи та автоматизації даного процесу;
      4. консультування адміністраторів системи з приводу відновлення даних системи після збою з резервної копії;
      5. консультування користувачів та адміністраторів системи з приводу налаштування користувацького інтерфейсу в рамках можливостей програми;
      6. консультування адміністраторів системи щодо створення та/або редагування облікових записів (включаючи зміну паролю) користувачів системи в рамках можливостей програми;
      7. консультування адміністраторів системи щодо налаштування користувацьких прав та доступів на об’єкти системи в рамках можливостей програми.

 

Визначення термінів:

 

Система підтримки клієнтів (надалі — Система підтримки) – система обміну інформацією Замовника з Виконавцем за допомогою Веб-порталу – відкритий додаток (система) для реєстрації та обробки заявок, який адмініструється Виконавцем та може використовуватись Замовником для звернення з метою отримання консультації.

Консультація – письмова (електронною поштою),  за допомогою Системи підтримки, або усна (Viber, Telegram, Skype) відповідь на питання з установки, налаштування, функціонування або особливостей роботи СИСТЕМИ .

Заявка (звернення) – це повідомлення Замовника Службі технічної підтримки в Системі підтримки про проблеми, які виникають при роботі з  СИСТЕМОЮ, а також надання пропозицій щодо вдосконалення її функціонування.

 

Порядок надання послуг:

Замовник забезпечує на робочих місцях ЗАМОВНИКА наявність необхідного прикладного ліцензійного програмного забезпечення для повноцінного функціонування СИСТЕМИ.

Виконавець відповідає за працездатність системи згідно документації системи, але не несе відповідальності за будь-які втрати або збитки, понесені ЗАМОВНИКОМ внаслідок  самостійного налаштування ЗАМОВНИКОМ СИСТЕМИ .

Прийом звернень по телефону в робочий час Виконавця: з 8.30 до 17.00 годин в робочі дні та цілодобово в усі дні тижня у Системі підтримки шляхом розміщення електронних запитів на надання послуг.

 

 

Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби — планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в  тендерній документації та цьому додатку, а також підтверджує можливість надання послуг відповідно до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації.

 

У місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз  «або еквівалент».

 

У місцях, де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином, вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».

 

Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду послуг — замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки вони за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають потребам та вимогам замовника.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено