№ з/п
|
КАТЕГОРІЯ СЛУХАЧІВ
|
Форма навчання
|
|
І. КЕРІВНІ ТА ПЕДАГОГІЧНІ КАДРИ ЦЕНТРІВ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ
ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
(30 год.)
|
Очна
(на базі ВАБО)
|
У синхронному режимі
|
В т.ч.
|
к-ть слухачів
|
к-ть слухачів
|
чол.
|
жін.
|
-
|
Директори ЦПР ПП
|
|
|
|
|
-
|
Консультанти ЦПР ПП
|
|
|
|
|
-
|
Психологи та консультанти ЦПР ПП, які здійснюють супровід професійного розвитку працівників психологічної служби
|
|
|
|
|
ІІ. КЕРІВНІ КАДРИ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
(90 год.)
|
Очна
(на базі ВАБО)
|
У синхронному режимі
|
|
|
к-ть слухачів
|
к-ть слухачів
|
|
|
-
|
Директори ЗЗСО І-ІІ рівнів (які вперше призначені на посаду та працювали на посаді заступника директора)
|
|
|
|
|
-
|
Директори ЗЗСО І-ІІІ рівнів (які вперше призначені на посаду та працювали на посаді заступника директора)
|
|
|
|
|
-
|
Директори ЗЗСО І-ІІ рівнів (які вперше призначені на посаду)
|
|
|
|
|
-
|
Директори ЗЗСО І-ІІІ рівнів (які вперше призначені на посаду)
|
|
|
|
|
-
|
Завідувачі філій опорних ЗЗСО (які вперше призначені на посаду)
|
|
|
|
|
-
|
Заступники директорів з навчально-виховної роботи ЗЗСО (які вперше призначені на посаду)
|
|
|
|
|
-
|
Заступники директорів з виховної роботи ЗЗСО (які вперше призначені на посаду)
|
|
|
|
|
ІІІ. КЕРІВНІ ТА ПЕДАГОГІЧНІ КАДРИ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
(30 год.)
|
Очна
(на базі ВАБО)
|
У синхронному режимі
|
|
|
к-ть слухачів
|
к-ть слухачів
|
|
|
-
|
Директори ЗЗСО І-ІІІ рівнів (зі стажем роботи понад 5 років)
|
|
|
|
|
-
|
Директори ЗЗСО І-ІІІ рівнів (зі стажем роботи до 5 років)
|
|
1
|
|
1
|
-
|
Директори ЗЗСО І та І-ІІ рівнів (зі стажем роботи понад 5 років)
|
|
|
|
|
-
|
Директори ЗЗСО І та І-ІІ рівнів (зі стажем роботи до 5 років)
|
|
|
|
|
-
|
Завідувачі філій опорних ЗЗСО
|
|
|
|
|
-
|
Заступники директорів з навчально-виховної роботи ЗЗСО І-ІІІ рівнів (зі стажем роботи понад 5 років)
|
|
3
|
1
|
2
|
-
|
Заступники директорів з навчально-виховної роботи ЗЗСО І-ІІІ рівнів (зі стажем роботи до 5 років)
|
|
|
|
|
-
|
Заступники директорів з навчально-виховної роботи ЗЗСО І-ІІ рівнів та філій (зі стажем роботи понад 5 років)
|
|
|
|
|
-
|
Заступники директорів з навчально-виховної роботи ЗЗСО І-ІІ рівнів та філій (зі стажем роботи до 5 років)
|
|
|
|
|
-
|
Заступники директорів ЗЗСО з навчально-виховної роботи І рівня
|
|
|
|
|
-
|
Заступники директорів з виховної роботи
- зі стажем роботи до 5 років
|
|
|
|
|
- зі стажем роботи понад 5 років
|
|
1
|
|
1
|
-
|
Педагоги-організатори
|
|
1
|
|
1
|
-
|
Вихователі груп подовженого дня
|
|
|
|
|
-
|
Вихователі супроводу дітей
|
|
|
|
|
-
|
Керівники гуртків за напрямами:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- музично-естетичний (вокал, хореографія, театр)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- військово-патріотичний, спортивний, туристично-краєзнавчий
|
|
1
|
|
1
|
|
|
|
|
|
-
|
Учителі науково-педагогічного проєкту «Інтелект України» (2024-2025 н.р.)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- української мови та літератури (5 клас)
|
|
|
|
|
- зарубіжної літератури (5 клас)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- предмету «Навчаємося разом» (5 клас)
|
|
|
|
|
- предмету «Пізнаємо природу. Твої фізичні відкриття» (5 клас)
|
|
|
|
|
- предмету «Пізнаємо природу. Моя планета Земля» (5 клас)
|
|
1
|
|
1
|
-
|
Учителі української мови та літератури ЗЗСО
І-ІІ рівнів
|
|
|
|
|
І-ІІІ рівнів
|
|
9
|
|
9
|
-
|
Учителі зарубіжної літератури
|
|
2
|
|
2
|
-
|
Учителі англійської мови
|
|
|
|
|
-
|
Учителі англійської мови
- які викладають предмет у 1-2 класах
|
|
|
|
|
- які викладають предмет у 3-4 класах
|
|
|
|
|
-
|
Учителі англійської мови, які викладають предмет у 5-9 класах (за програмою Американських рад «Дистанційне навчання та викладання англійської мови в закладах загальної середньої освіти)
|
|
14
|
2
|
12
|
-
|
Учителі німецької мови
|
|
2
|
1
|
1
|
-
|
Учителі польської мови
|
|
1
|
1
|
|
-
|
Учителі фізики
|
|
1
|
1
|
|
-
|
Учителі фізики та астрономії
|
|
1
|
|
1
|
-
|
Учителі математики ЗЗСО
І-ІІ рівнів
|
|
|
|
|
І-ІІІ рівнів
|
|
3
|
1
|
2
|
-
|
Учителі інформатики
|
|
|
|
|
-
|
Учителі біології та екології ЗЗСО І-ІІІ рівнів
|
|
1
|
1
|
|
-
|
Учителі біології ЗЗСО І-ІІ рівнів
|
|
|
|
|
-
|
Учителі хімії
|
|
2
|
|
2
|
-
|
Учителі географії ЗЗСО
І-ІІ рівнів
|
|
|
|
|
І-ІІІ рівнів
|
|
2
|
|
2
|
-
|
Учителі етики та християнської етики (7-11 кл.)
|
|
|
|
|
-
|
Учителі курсів соціального, емоційного та етичного спрямування: «Етика», «Культура добросусідства», «Вчимося жити разом», «Духовність і мораль в житті людини і суспільства»
|
|
|
|
|
-
|
Учителі історії
|
|
4
|
1
|
3
|
-
|
Учителі історії та правознавства
|
|
2
|
1
|
1
|
-
|
Учителі громадянської освіти
|
|
2
|
|
2
|
-
|
Учителі початкових класів НУШ
- з проблеми «Діяльнісний підхід у щоденних практиках педагогів початкової школи» (учителі початкових класів, які пройшли навчання за базовими типовими програмами МОН, І та ІІ цикли)
|
|
|
|
|
- за базовою типовою програмою МОН – І цикл, 2 клас
|
|
|
|
|
- за базовою типовою програмою МОН – ІІ цикл, 3 клас
|
|
|
|
|
- за базовою типовою програмою МОН – ІІ цикл, 4 клас
|
|
|
|
|
|
Примітка: вчителі початкових класів, які пройшли навчання за базовими типовими програмами МОН (І та ІІ цикли) та з проблеми «Діяльнісний підхід у щоденних практиках педагогів початкової школи» можуть обрати будь-які тематичні курси (згідно з дод. 2,3)
|
|
|
|
|
-
|
Учителі, які викладають інтегрований курс «Мистецтво» в 5-7 класах (образотворче мистецтво)
|
|
|
|
|
-
|
Учителі, які викладають інтегрований курс «Мистецтво» в 5-7 класах (музичне мистецтво)
|
|
|
|
|
-
|
Учителі, які викладають інтегрований курс «Мистецтво» в 5-7 класах (образотворче та музичне мистецтво)
|
|
2
|
|
2
|
-
|
Учителі мистецтва (8-11 класи)
|
|
|
|
|
-
|
Учителі трудового навчання (технологій) і креслення
|
|
2
|
|
2
|
-
|
Учителі фізичної культури
|
|
5
|
2
|
3
|
-
|
Учителі фізичної культури та захисту України
|
|
|
|
|
-
|
Учителі захисту України
|
|
1
|
1
|
|
-
|
Учителі захисту України (Основи медичних знань)
|
|
|
|
|
-
|
Учителі основ здоров'я
|
|
1
|
|
1
|
-
|
Учителі інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»
|
|
|
|
|
-
|
Керівні та педагогічні кадри спеціальних шкіл та навчально-реабілітаційних центрів загальної середньої освіти
- заступники директорів з навчально-виховної роботи
|
|
|
|
|
- заступники директорів з виховної роботи
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- учителі української мови та літератури
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- учителі трудового навчання та соціально-побутового орієнтування
|
|
|
|
|
- учителі фізичної культури та ЛФК
|
|
|
|
|
- учителі початкових класів
|
|
|
|
|
-
|
Учителі спеціальних шкіл для дітей з порушеннями слуху загальної середньої освіти
|
|
|
|
|
-
|
Учителі-логопеди, вчителі розвитку мовлення всіх типів ЗЗСО
|
|
|
|
|
-
|
Практичні психологи
|
|
|
|
|
-
|
Соціальні педагоги
|
|
|
|
|
-
|
Асистенти вчителів (зі стажем роботи)
|
|
|
|
|
-
|
Асистенти вчителів (новопризначені)
|
|
|
|
|
-
|
Асистенти учнів (дитини)
|
|
|
|
|
-
|
Учителі, які забезпечуватимуть реалізацію нового Державного стандарту базової середньої освіти у 5-6 кл. за освітніми галузями:
- мовно-літературна (новопризначені вчителі української мови та літератури,
зарубіжної літератури)
|
|
|
|
|
- мовно-літературна (новопризначені вчителі англійської мови)
|
|
|
|
|
- природнича (новопризначені вчителі інтегрованих курсів: «Пізнаємо природу»,
«Довкілля», «Природничі науки»)
|
|
|
|
|
- природнича (новопризначені вчителі географії)
|
|
|
|
|
- математична (новопризначені)
|
|
|
|
|
- громадянська та історична (новопризначені)
|
|
|
|
|
- інформатична (новопризначені)
|
|
|
|
|
- технологічна (новопризначені)
|
|
|
|
|
- мистецька (новопризначені вчителі музичного мистецтва)
|
|
|
|
|
- мистецька (новопризначені вчителі образотворчого мистецтва)
|
|
|
|
|
- соціальна і здоров’язбережувальна (новопризначені)
|
|
|
|
|
- фізична культура (новопризначені)
|
|
|
|
|
ІV. ПЕДАГОГІЧНІ ПРАЦІВНИКИ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ
(30 год.)
|
Форма навчання
|
|
Очна
(на базі ВАБО)
|
У синхронному режимі
|
В т.ч.
|
к-ть слухачів
|
к-ть слухачів
|
чол.
|
жін.
|
-
|
Директори ІРЦ
|
|
|
|
|
-
|
Фахівці (консультанти) ІРЦ (практичні психологи)
|
|
|
|
|
-
|
Фахівці (консультанти) ІРЦ (учителі-дефектологи)
|
|
|
|
|
-
|
Фахівці (консультанти) ІРЦ (учителі-реабілітологи)
|
|
|
|
|
V. КЕРІВНІ ТА ПЕДАГОГІЧНІ КАДРИ ЗАКЛАДІВ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
(120 год.)
|
Очно-дистанційна форма навчання
|
|
І, ІІІ етапи – очні (на базі ВАБО)
|
У синхронному режимі
|
В т.ч.
|
к-ть слухачів
|
к-ть слухачів
|
чол.
|
жін.
|
-
|
Директори та заступники директорів ЗПО
|
|
|
|
|
-
|
Методисти та завідувачі відділів ЗПО
|
|
|
|
|
-
|
Керівники гуртків ЗПО за напрямами
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- музично-естетичний (вокал, хореографія, театр)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- військово-патріотичний, спортивний, туристично-краєзнавчий
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VІ. КЕРІВНІ ТА ПЕДАГОГІЧНІ КАДРИ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
(120 год.)
|
Очно-дистанційна форма навчання
|
В т.ч.
|
І, ІІІ етапи –очні (на базі ВАБО)
|
У синхронному режимі
|
к-ть слухачів
|
к-ть слухачів
|
чол.
|
жін.
|
-
|
Директори ЗДО
- зі стажем роботи до 5 років
|
|
|
|
|
- зі стажем роботи понад 5 років
|
|
|
|
|
-
|
Вихователі-методисти ЗДО (за посадою)
|
|
|
|
|
-
|
Вихователі ЗДО (за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста)
|
|
|
|
|
-
|
Вихователі ЗДО (за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого спеціаліста, молодшого бакалавра або бакалавра)
|
|
|
|
|
-
|
Вихователі груп раннього віку ЗДО
|
|
|
|
|
-
|
Керівники музичні ЗДО
|
|
|
|
|
-
|
Інструктори з фізичної культури ЗДО
|
|
|
|
|
-
|
Практичні психологи ЗДО
|
|
|
|
|
-
|
Соціальні педагоги ЗДО
|
|
|
|
|
-
|
Асистенти вихователів ЗДО
|
|
|
|
|
VІІ. ІНШІ КАТЕГОРІЇ
(120 год.)
|
Очно-дистанційна форма навчання
|
В т.ч.
|
І, ІІІ етапи – очні (на базі ВАБО)
|
У синхронному режимі
|
к-ть слухачів
|
к-ть слухачів
|
чол.
|
жін.
|
1.
|
Бібліотекарі закладів освіти
|
|
|
|
|
|
Усього:
|
|
65
|
13
|
52
|