НАКАЗ ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДІ
ДО ВМР
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
«ВІННИЦЬКИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ЛІЦЕЙ № 1 ІМЕНІ М.І. ПИРОГОВА»
(КЗ «ВГЛ № 1 ІМ. М.І. ПИРОГОВА»)
Код ЄДРПОУ 26235539
НАКАЗ
|
01.09.2025 |
м. Вінниця |
№_____ |
Про організацію інклюзивного
навчання в закладі
На підставі Закону України від 23.05.2017 р. №2053-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про освіту» щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг», згідно п.28, 29 Інструкції «Про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти», затвердженої наказом МОНУ «Про затвердження Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти» від 15.04.1993 р. №102, Постанови КМУ від 28.12.2021 № 1391 «Деякі питання встановлення підвищень посадових окладів (ставок заробітної плати) та доплат за окремі види педагогічної діяльності у державних і комунальних закладах та установах освіти»,
Н А К А З У Ю :
- Організувати з 01.09.2025 року інклюзивну форму навчання дітей з особливими освітніми потребами на підставі заяви батьків та висновку ІРЦ в наступних класах:
- 9-В клас (класний керівник КЛЄЙМАНОВ В.О..), додаток №1;
- Ввести з 01.09.2025 р. до штатних розписів закладів посаду асистента вчителя із розрахунку 1 ставки на 1 інклюзивний клас для якісної організації освітнього процесу на період навчання учнів з особливими освітніми потребами в режимі інклюзивного навчання.
- Створити команду супроводу у ліцеї у складі:
-Заступника директора з НВР,Воронецької В.В.- загальна координація ;
-Класного керівника,-Клєйманова В.О.,учитель – організовує навчальний процес, співпрацює з усіма учасниками.
-Асистента учителя – допомагає організувати освітній процес, адаптує матеріали, підтримує дитину під час уроків і поза ними.
- Батьків / законних представників – ключові учасники, які діляться інформацією про особливості дитини та беруть участь у прийнятті рішень.
- Практичного психолога,Нікітінської О.А. – допомагає в адаптації, розвитку соціальних навичок, емоційній підтримці.
- Соціального педагога (Околодько О.Ю.) – відповідає за соціалізацію, взаємодію з ровесниками, профілактику конфліктів.
- Вчителів-предметників – реалізують адаптовану/модифіковану програму на своїх уроках.
- Заступнику директора з навчально-виховної роботи Воронецькій В.В..:
- Забезпечити створення належних умов для вивчення навчальних предметів у форматі інклюзивного навчання та індивідуального навчального плану та здійснення контролю за відповідністю освітнього рівня учнів вимогам Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливим потребами, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2013 р. № 607.
- Організувати розробку командою супроводу на 2025-2026 навчальний рік індивідуальної програми розвитку з метою визначення конкретних форм і методів навчання дитини з особливими потребами на основі рекомендацій психолого-медико-педагогічної консультації та Типових навчальних планів.
- Забезпечити перегляд двічі на рік індивідуальної програми розвитку кожного учениці з метою коригування, враховуючи динаміку розвитку та врегулювання комплексу суперечливих питань, які виникають між батьками та вчителями в процесі навчання дитини з особливими потребами.
- Здійснювати контроль оцінювання навчальних досягнень дітей з особливими потребами згідно з критеріями оцінювання навчальних досягнень учениці та обсягом матеріалу, визначеним індивідуальним навчальним планом.
- Затвердити індивідуальні навчальні плани на основі Типових навчальних планів з урахуванням висновку та рекомендацій ІРЦ.
- Вчителям-предметникам, класному керівнику, асистенту учителя:
5.1. розробити індивідуальний навчальний план на основі Типових навчальних планів з урахуванням висновку та рекомендацій ІРЦ.
5.2. Сприяти отриманню дитиною з особливими освітніми потребами позашкільної освіти, залучати особливу дитину до позакласних та позашкільних заходів з урахуванням інтересів, нахилів, здібностей, побажань, індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності та стану їх здоров’я.
- Практичному психологу закладу, Нікітінській О.А. забезпечити реалізацію відповідних реабілітаційних заходів, передбачених Індивідуальною програмою реабілітації дитини-інваліда, розділ 2. «Психолого-педагогічна реабілітація», із відповідним зазначенням відмітки про виконання.
- Бухгалтеру закладу:
6.1 встановити доплату відповідно Постанови КМУ від 28.12.2021 № 1391, у розмірі 20% від кількості годин, вчителям-предметникам та асистенту учителя які викладають в інклюзивному класі, відповідно додатку;
6.2 оплату праці педагогам здійснювати тільки за час роботи в цих класах.
- Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи ВОРОНЕЦЬКУ В.В.
Директор закладу Віта СКИБА