A A A K K K
для людей з порушеннями зору
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
"ВІННИЦЬКИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ЛІЦЕЙ №1
ІМЕНІ М.І. ПИРОГОВА"
Знання мов - це пізнання світу!

ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ РОБОТИ ТАБОРУ

Дата: 04.06.2023 18:51
Кількість переглядів: 46

ДО ВМР

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«ВІННИЦЬКИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ЛІЦЕЙ № 1 ІМЕНІ М.І. ПИРОГОВА»

(КЗ «ВГЛ № 1 ІМ. М.І. ПИРОГОВА»)

 

Код ЄДРПОУ 26235539

 

НАКАЗ

 

02.06.2023

м. Вінниця

№_____

 

Про організацію роботи табору

 з денним перебуванням «Зорепад»

 

 

На виконання Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», наказу Вінницької обласної військової адміністрації від 24.05.2023 №748 «Про організацію роботи закладів освіти в літній період», рішення виконавчого комітету Вінницької міської ради від 11.05.2023 р. № 1053 «Про організацію відпочинку та оздоровлення дітей Вінницької міської територіальної громади влітку 2023 року», наказу Депатраменту освіти ВМР «Про організацію відпочинку та оздоровлення дітей Вінницької МТГ влітку 2023 року», відповідно до наказу по закладу КЗ «Вінницький гуманітарний ліцей №1 імені М. І. Пирогова»  № 125 від 25.05 . 2023 року «Про організацію відпочинку  та оздоровлення дітей влітку 2023 року» з метою належної підготовки та проведення літньої оздоровчої кампанії у 2023 році, дотримання законодавства щодо відпочинку та  оздоровлення дітей, з метою організованого проведення  змістовного дозвілля дітей міста в період літніх канікул на базі КЗ «Вінницький гуманітарний ліцей №1 імені М. І. Пирогова»  в період з 05.06.2023 року по 22.06.2023 року, з метою чіткої організації роботи табору, дотримання техніки безпеки дітей,

 

НАКАЗУЮ:

1.      Організувати з 05.06.2023 року по 22.06.2023 року (протягом 14 днів) роботу дитячого табору з денним перебуванням дітей «Зорепад» для учнів міста.

2.      Затвердити:

•        інструкції з охорони праці і безпеки життєдіяльності;

•        режим роботи табору;

•        штатний розклад працівників табору;

•        посадові інструкції;

•        план роботи  табору.

3.      Провести зарахування дітей до табору з денним перебуванням у кількості  210 осіб відповідно до протоколу педагогічної ради №13  від 01.06.2023

4.      Сформувати 8 загонів, враховуючи санітарно-гігієнічні норми відповідно існуючих вимог.

5.      Закріпити педагогів – вихователів (відповідно до педагогічного навантаження) за загонами:

1 загін (каб._104_) педагоги: Ладиняк В.І., Костюк Л.Й., Романова-Маренюк М.Г, Головатюк Т. М., 2 загін (каб._116_) педагоги:; Крушельницька О.О., Андрікевич Т .А., Шевчук В. П., Самусєва Н.А  3 загін (каб._110_) педагоги  Андронатій О.А, Коваль О.В., Міщенко І. Ю., Решетнік О.О; 4 загін (каб 112)  педагоги: Кравченко В.О.,Овсянкіна Л.М.,Остренюк Т.В.;5 загін (каб.102____) педагоги:_ Шкоропад К. М., Шмоняк М. І.,Матяш О.В. ; 6 загін (каб. 111) педагоги: Повстянко І.С., Мережко Т.В., Дзюба А.Г.; 7 загін (каб.113  ) педагоги: Берегеля Г С., Грінберг А. М.,Вітковська Л.М., Кудінова О.С; 8 загін (каб.101  ) педагоги: Оліховська А. П. , Косолапова О.В., Корнєєва Д.С., Мотричук В. М.

6.      Відповідальність за життя і безпеку дітей під час перебування у таборі покласти на педагогів – вихователів.

7.      Призначити керівниками гуртків  для роботи у таборі:                   Побережну І.В.  – акомпаніатором, керівником вокального гуртка;  Водзинську Н.О – керівником гуртка «Юний художник»;                               Мамчура М.М. –  керівником спортивного гуртка; Ладана С.П. – керівником гуртка « Крок до успіху»,    Коваленка О. К. - керівником гуртка «Патріот», Вестлунд Т.С.– керівником гуртка англійської мови;                                           Назарчук В. В. – керівниками комп’ютерного гуртка;  Корольову А.Л.- керівником гуртка « Декор»; Вовк І. А. – керівником гуртка «Умілі руки»;   Околодько О. Ю. -керівником театрального гуртка « Мельпомена»; Кузьменко О.М.– керівником гуртка французької мови; Федоренко О.П.– керівником гуртка німецької мови; Матвієва Г. Ю. – керівником психологічного гуртка .          

8.      Завідуючій їдальнею Мороз О. В. , що працює на базі комунального закладу «Вінницький гуманітарний ліцей №1 імені М. І. Пирогова »:

8.1.   Організувати дворазове харчування дітей оздоровчого табору: (09.30 – 10.30 – сніданок; 13.00-14.20 – обід);

8.2.   Розробляти щоденне меню, відповідно до існуючих вимог та меню ДКПГХ «Меридіан»

9.      Призначити відповідальними за прибирання загонових кімнат, коридорів, спортивної та актової зали, туалетних кімнат прибиральниць:

 Дичук Н.Ф., Лебедь Н.С., Прищепа І.М., Сбітнєва Н.А., Стафійчук С.А.

10.    Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

Начальник

табору з денним перебуванням «Зорепад»                        Букатко Г.С.

 

З наказом ознайомлені:

 

 

 

 

Андрікевич Т.  А.

Берегеля Г. С.

Шкоропад К. М.

Вітковська Л.М.

Остернюк Т.В.

Корнеєва Д.С.

Грінберг А.М.

Дзюба А.Г.

Коваль О.В.

Косолапова О.В.

Кравченко В.О.

Кудінова О,С.

Мережко Т,В.

Костюк Л.Й.

Оліховська А.П.

Крушельницька О.О.

Повстянко І.С. 

Романова М.Г.

Ладиняк В.І.

Матяш О.В.

Шмоняк М.І.

Мамчур М.М.

Мотричук В.М.

Андронатій О.А.

Решетнік О.О.

Овсянкіна  Л.М.

Міщенко Ірина Юріївна

Головатюк Т.М.

Шевчук В.П.

Самусєва Н.А.

Назарчука В.В.

Водзинська Н.О.

Околодько О.Ю.

Ладан С.П.

Побережна І.В.

Вовк І.А.

Вестлунд Т.С.

Коваленко О.К.

Кузьменко О.М.

Корольова А.Л.

Матвієва Г.Ю.

Федоренко О.П.

Демчук  Н.Ф.

Лебідь Н.С.

Прищепа І.М.

Сбітнева Н.А.

Стафійчук С.А.

Мороз О.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено